Które filmy Davida uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP 5 wygląda w sposób następujący:
1. Podziemny krąg (1999) 9/10
2. Siedem (1995) 8/10
3. Gra (1997) 8/10
4. Obcy 3 (1992) 6/10
5. Zodiak 6/10
button na 2? to nie u mnie. 5/10. zodiak nie jest sredniawy tylko znakomity, jeden z lepszych wspolczesnych kryminalow. ale za jakis czas sam sie przekonasz.
ja nie zmieniam zdania co po chwila, wybacz nie jestem dzieckiem tak jak ty. oczywiscie to nie ujma. masz prawo sie mylic i nabywac wiedzy i wyrabiac gust z biegiem czasu. jak kazdy
a ty masz prawo mnie przeprosić za to co powiedziałeś synku, trochę szacunku dla osób doświadczonych.
ale jak napisalem, zmienisz zdanie. co przyznaj, zdaza ci sie nader czesto(bez sarkazmu to pisze, mlody jestes wiec luz)
zajrzyj w jego profil (Zodiak 9/10) i przeczytaj jeszcze raz na tą dyskusję. Po prostu żal się robi chłopaka
1. Siedem 9
2. Social Network 8
3. Gra 7
4. Fight Club 7
5. Zodiak 7
6. Obcy 7
7. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 6
8. Azyl 6
1. Siedem 10/10
2. Gra 9/10
3. Podziemny krąg 9/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 9/10
5. The Social Network 8/10
6. Zodiak 8/10
7. Obcy 3 7/10
1. Podziemny krąg
2. Social Network
3. Siedem
4. Obcy 3
5. Zodiak
6. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona
1. Podziemny krąg 9/10
2. Gra 8+/10
3. Siedem 8/10
4. Zodiak 8/10
5. Obcy 3 8/10
6. Azyl 7/10
7. Social Network 7/10
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7/10
Dziewczyna z tatuażem - najbardziej oczekiwany przeze mnie film.
1. Se7en 9/10
2. Alien3 8+/10
3. Gra 7+/10
4. Fight Club 7/10
5. Azyl 7/10
6. Curious Case of Benjamin Button 5/10
1. Siedem - 10/10
2. Obcy 3 - 10/10
3. Zodiak - 9/10
4. Gra - 8+/10
5. Podziemny krąg - 8/10
6. Social Network - 8/10
7. Azyl - 7/10
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 5/10
Siedem – 9
Podziemny krąg – 9
The Social Network – 8
Gra – 8
Zodiak – 8
Obcy 3 – 8
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona – 7
Azyl – 7
1.Siedem- 10/10
2.Podziemny krąg- 9/10
3.The Social Network – 8/10
4.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona- 8/10
5.Gra- 8/10
1.Podziemny krąg - 10/10
2.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 9/10
3.Gra - 8/10
4.Zodiak - 8/10
5.The Social Network – 8/10
Ha, widzę, że mało kto docenia "Zodiaka". No to i ja się uzewnętrznię.
1. Zodiak
2. Siedem
3. Social Network
4. Podziemny krąg
5. Obcy 3
(widziałem jeszcze "Ciekawy przypadek". nie widziałem Gry i Azylu - żałuję.)
1. Podziemny krąg 10/10
2. Siedem 9/10
3. Gra 8/10
4. Obcy 3 8/10
5. Zodiak 8/10
(nie widziałem Dziewczyny z tatuażem i Azylu)
Nie widziałem tylko 3
Dangerous: The Short Films
Aerosmith: Big Ones You Can Look at
Dziewczyna z tatuażem
więc sobie daruj
W takim razie naprawde na miejscu jest uwaga, że tylko 3 są godne uwagi, skoro pominąłeś 45% jego filmografii ;) Biorąc pod uwagę, że Dangerous to teledyski to 50%.
W jaki sposób pominąłem 50% jego filmografii ? Wróć może lepiej do szkoły procentów się doucz?
Według filmwebu reżyserował 11 filmów ( wliczając to Dangerous) , nie oglądając 3 filmów ( w tym teledysków jak sam to ująłeś) pominąłem 27% , to mi wystarczy do wydania takiej a nie innej opinii ,a może swoim intelektem nie objąłeś tego ze 3 filmy które wymieniłem powyżej (Dangerous: The Short Films, Aerosmith: Big Ones You Can Look at,
Dziewczyna z tatuażem) to są jedyne których nie widziałem
Ups, wybacz, twoje pierwsze zdanie "Nie widziałem tylko 3" zrozumiałem jako odpowiedź że nie widziałeś tylko tych 3 filmów które wymieniłeś, te które dalej wymieniasz myślałem że widziałeś. Zwracam honor, mój błąd ;) Reszta dyskusji to już gusta
1. Podziemny Krąg
2. Siedem
3. Social Network
4. Zodiak
5. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
6. Gra
7. Azyl
8. Obcy 3
1. Se7en 9
2. Fight club 9
3. i świeżutko po seansie The Girl with the dragon tattoo 9
4. The social network 8
5. Zodiak 8
1. "GRA" - najwybitniejszy film Finchera i najwybitniejsza kreacja Michaela Douglasa, niesamowita ostrość widzenia reżysera i doskonała głębia psychologiczna głównej postaci, mądre kino skłaniające do wielu refleksji
2. "SIEDEM" - kino duszne i nietuzinkowe, plus znakomity duet Freeman - Pitt, klasyka gatunku
3. "PODZIEMNY KRĄG" - nihilistyczne arcydzieło lat 90-tych, błyskotliwe i nie głupie, nowocześnie i brawurowo sfilmowane, miażdżący duet Norton - Pitt
4. "OBCY 3" - Ripley umiera i tak być powinno, plus intrygujące symbole wetknięte tu i ówdzie, niestety efekty specjalne mocno nierówne
5. "ZODIAK" - gęsta atmosfera, błędem wskazanie domniemanego mordercy
6. "CIEKAWY PRZYPADEK BENJAMINA BUTTONA" - epicko o życiu, trochę nierówno niestety też, wyborny Pitt ratuje całość od totalnej porażki
7. "AZYL" - Jodie Foster po raz kolejny udaje mężczyznę, nic dobrego z tego nie może wyniknąć, końcówka trzyma w dużym napięciu
8. "THE SOCIAL NETWORK" - nudy na pudy, "Obywatel Kane" Złotych Malin
"błędne wskazanie domniemanego mordercy" ? Żeby niby Arthur Lee Allen nie był nim ? Wg mnie na 100% pisał listy, ale być może z kimś współpracował, jakiś wariat, który wykonywał brudną robotę a Allen pisał listy, dzwonił do Graysmith'a itd.
Up:
1. Siedem - 10/10
2. Podziemny Krąg - 10/10
3. The Social Network - 9/10
4. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - 9/10
5. Dziewczyna z Tatuażem - 9/10
6. Gra - 8/10
7. Obcy 3 - 8/10
8. Zodiak - 8/10
9. Azyl - 8/10
UP:
1. Siedem - 10/10
2. Obcy 3 - 10/10
3. Zodiak - 9+/10
4. Gra - 8+/10
5. Podziemny krąg - 8/10
6. Dziewczyna z tatuażem - 8/10
7. Social Network - 8/10
8. Azyl - 7/10
9. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 5/10
Chyba jedyny współczesny reżyser, obok Coenów, Tarantino i PT Andersona, który nigdy nie zszedł poniżej pewnego poziomu. Produkcyjniak oscarowy z 2008 pomijam litościwym milczeniem...
1. Dziewczyna z Tatuażem - 10
2. The Social Network - 10
3. Fight Club - 9
4. Siedem - 9
5. Obcy 3 - 8
6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 8
7. Zodiak - 8
8. Azyl - 8
9. Gra - 7