LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Gra (2011) 7,24 25
2 Turysta (2014) 6,93 40
3 Mimowolnie (2008) 6,58 12
1. "The Square": 8/10;
2. "Turysta": 8/10;
3. "Mimowolnie": 7/10;
4. "Gra": 6/10
Krótkie metraże:
1. "Incydent w banku": 7/10;
2. "Scen nr: 6882 ur mitt liv": 7/10
.
.
1 - Gra - 8
.
2 - The Square - 7
3 - Mimowolnie - 7
.
4 - W trójkącie - 6
.
5 - Turysta - 5
6 - Gitarrmongot - 5
.
1. The Square - 8/10
2. W trójkącie - 8/10
3. Turysta - 7,5/10
4. Incydent w banku - 7/10
5. Gra - 6/10
6. Mimowolnie - 6/10
Moje top 3: 1) Mimowolnie 2) Gra 3) Turysta. Incydent w banku tez jest super, nieco gorzej oceniam The Square i W trójkącie.
1. Mimowolnie
2. Gra
3. Turysta
4. Mongoł z Gitarą
5. Incydent w banku
6. The Square
7. Autobiographical Scene Number 6882
8. W trójkącie