Xzibit

Alvin Nathaniel Joiner

6,8
1 500 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Xzibit

zajebisty co nie miara. Jakby przyjechał do Polski i zobaczył polski hip - hop dostałby ataku śmiechu i tak by się śmiał i śmiał aż do śmierci.

Satch

hehe popieram. myśle że tak na marginesie to dostałby jeszcze apopleksji xD

Satch

Xzibit to "cudo" i niestety :( nie ma co się łudzić że przyjedzie do Polski, ale ja osobiście jak będzie gdziekolwiek w Europie - JADE! :)

osiarz

eee przesada polski hip hop nie jest zas taki zly , wiem znajdzie sie chlam ale sa tez ambitnijesi wykonawcy ..........

Satch

jest troche nie doceniony jako aktor. Jego najlepszy film to Gridiron Gang tam go bylo najwiecej tak mi sie wydaje. A jako raper to juz sami wiecie :)

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
Tiw

Nie znam się na hip-hopie , ale z zespołów które wymieniłeś to każdy jeden leciał w gównianym mtv i vivie :)Druga sprawa, że wymieniłeś połowę zespołów których już nie ma(dobrych według Ciebie), a reszcie chyba chodziło o utrzymujących się na wodzie :) Więc ostry łona i dab by starczyli w zupełności :)

pozdrawiam

Felix_The_Cat

No już kij z tym że OSTR poleciał 2 razy w MTV a łona 3 razy.
Poprostu debilą z lacostami i rurkami się spodobało raz i tyle.
Jak byś nie wiedział to nawet ostatnio Sokół nagrał komercyjne gówno - tpwc...i po co...po to żeby takie osoby jak ty wgrały sobie na telefon "w aucie" .

A polska scena w sumie jednak ostatnio ma się trochę słabo bo Molesta, gramatik sie wypalili. Fenomen to już nie to, Pezet chuj wie.
Na ale może podziemie coś pokaże niedługo Jimson, tetris, hukos, cira itp es2

Spike90

Niesamowicie denerwuje mnie to co ludzie mówią o nowej płycie Fenomena... Ona jest po prostu genialna. Samo intro sobie miecie, Lepiej późno niż wcale, Bezsenność, Lustro, Taki jak ty, Przysłowia - te kawałki naprawdę są ekstra, pozostałe też nie są złe, a ogólnie cała płyta niesie ogromne przesłanie...